Toegangstechniek & beveiliging
085 - 4010 124
  • Ervaren monteurs
  • Intercom specialist
  • Installateur

Storing melden – ik ben klant

Bent u klant en heeft u een storing? Vul het formulier in, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op. Indien nodig plannen we een monteur in.

Geen klant? Vraag een onderhoudscontract aan en maak gebruik van onze service.

Reparatie binnen garantie? Dan worden er geen kosten in rekening gebracht.

Onze servicetarieven (excl. btw)

Servicetarieven Prijs
Servicebezoek inclusief half uur arbeid € 145
Arbeid per half uur € 45
Materiaalkosten niet inbegrepen

 

  • Stap 1: Contactgegevens opdrachtgever

  • Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
  • Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
  • Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
  • Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
  • Stap 2: Storingsinformatie

  • Sleep bestanden hierheen of
    Max. bestandsgrootte: 64 MB.
    • Stap 3: Factuurgegevens

    • Valt de reparatie binnen de garantievoorwaarden, dan worden er geen kosten in rekening gebracht. Hierbij geef ik opdracht voor het uitvoeren van de werkzaamheden en de kosten die hier uit voortkomen. Mijn akkoord geeft het mandaat om tot een bedrag van max. € 450 (excl. btw, incl. materialen, voorrijkosten en uren) voor deze storing te mogen verbruiken. Bij mogelijke overschrijding van dit bedrag neemt Deurintercom B.V. contact met mij op en ontvang ik indien gewenst een offerte voor aanvullende werkzaamheden. Als bewoner verklaar ik dat mijn VvE bestuur op de hoogte is van de melding of dat ik zelf lid ben van het bestuur.