Al 15 jaar richten wij ons op deze nichemarkt in de installatiebranche. Het is onze verantwoordelijkheid dat het toegangssysteem & beveiligingssysteem blijft functioneren. Elke dag werken we hard om ervoor te zorgen dat bestaande installaties goed blijven werken.
+1000 installaties
We hebben de afgelopen jaren honderden systemen en installaties gemonteerd. Met deze ervaring kunnen wij uw systeem op een juiste en vakkundige wijze vervangen.
We vinden het belangrijk dat de installatie op locatie snel & vakkundig wordt uitgevoerd. Om de overlast voor bewoners te minimaliseren wordt de installatie vaak in één dag uitgevoerd. Hiervoor is een goede voorbereiding en communicatie naar de bewoners heel erg belangrijk. Zo ontvangt de VvE van ons een voorbeeldbrief en zoeken we samen een geschikte installatiedatum.
De voorbeeldbrief
De voorbeeldbrief bevat alle nodige informatie om de bewoners op de hoogte te brengen van geplande installaties. De brief is opgesteld als een Word-document, zodat deze eenvoudig aangepast kan worden voor de VvE.
Voorgeprogrammeerd en getest
De apparatuur wordt vooraf voorgeprogrammeerd, getest en genummerd o.b.v. huisnummer door onze werkvoorbereiding. Op deze wijze worden onze monteurs op locatie effectief voorbereid en komen zij niet voor verrassingen te staan.
Onze monteurs starten de dag met samen met de contactpersoon om de dagplanning door te nemen. Er is er altijd een vaste contactpersoon beschikbaar, zowel op locatie als op kantoor. Hierdoor kunnen we snel schakelen en garanderen we een soepele en efficiënte voortgang van de vervanging.
Instructie
Na een succesvolle installatie leveren wij het nieuwe systeem gebruiksklaar op. We verzorgen ter plaatse een korte instructie voor het bestuur of de beheerder over het gebruik van specifieke functies, zoals het entreepaneel en de toegangscontrole. We delen de handleidingen digitaal, maar een persoonlijke uitleg biedt net dat beetje extra meerwaarde.
Digitale oplevering
Onze monteurs maken gebruik van een digitale oplevering. Hiermee hebben we op dezelfde dag inzicht in de voortgang en weten we bijvoorbeeld direct of alle bewoners thuis waren. Dit stelt ons in staat om snel te schakelen en de opdrachtgever tijdig te informeren.
Zowel bij de opname als bij de oplevering wordt door onze monteurs een technisch installatieschema gemaakt. Op het schema staan de huisnummers, meterkasten en andere belangrijke knooppunten van de bekabeling.
Geïnstalleerde onderdelen en instellingen
Naast het installatieschema, zijn alle artikelnummers, instellingen, meldingen en wijzigingen online beschikbaar voor onze service-monteurs en telefonische helpdesk. Met toegang tot alle relevante informatie kunnen wij doeltreffend uw vraag beantwoorden.
Onze telefonische helpdesk
Onze telefonische helpdesk wordt bemand door Hugo en Joris. Dankzij hun praktijkervaring bieden we doelgerichte ondersteuning, zodat u snel weer op weg bent. Wij zijn telefonisch bereikbaar op 085 – 4010 124. Of whatsapp ons.
Onderdelen van de door ons geïnstalleerde systemen hebben we standaard in onze servicewagens. Onze monteurs zijn hierdoor snel en efficiënt, zonder vertragingen.
Opgeleide intercom servicemonteurs;
Al 15 jaar richten wij ons op deze nichemarkt in de installatiebranche. Onze monteurs weten alle ins en outs.
Monteurs op de weg
Of het nu gaat om complexe installatie of routineonderhoud, we hebben monteurs op de weg met de expertise om het werk snel en nauwkeurig uit te voeren.
Wij zorgen voor duurzame en nette oplossingen door aandacht te besteden aan de kleine details tijdens de installatie.
Stickers en labels op belangrijke lasdozen en kabels
Zo weet iedereen altijd precies wat waar hoort.
Centrale apparatuur gecentraliseerd
Gemonteerd in overzichtelijke lasdozen, geen losse kabels en voedingskabels.
Nette afwerking van kabels
Een strak afgewerkt systeem ziet er niet alleen beter uit, maar werkt ook betrouwbaarder.
Ondanks onze groei, handhaven wij onze toewijding aan transparantie en kleinschaligheid. Dit heeft voordelen voor u als klant, aangezien u zo min mogelijk wordt doorgestuurd en vrijwel altijd in contact blijft met dezelfde vertrouwde medewerkers. Voor verkoop heeft u meestal Freek of Steef aan de lijn, terwijl Hugo en Joris voor de servicebehoeften beschikbaar zijn.
Dit nauwe klantcontact stelt ons in staat onze klanten beter te leren kennen, korte communicatielijnen te behouden en snel en flexibel in te spelen op uw specifieke wensen.
Lees meer over onsWij installeren toegangstechniek & beveiligingssystemen waarmee wij de toegang tot appartementencomplexen veilig en comfortabel maken. Oplossingen die bewoners en bezoekers een veilig gevoel geven.
Al 15 jaar richten wij ons op deze nichemarkt in de installatiebranche. Het is onze verantwoordelijkheid dat het toegangssysteem & beveiligingssysteem past bij de bewoner, bezoekers & beheerder van het appartementencomplex.
Omdat niet ieder installatiebedrijf deze specialistische kennis zelf in huis heeft, worden wij ook vaak ingezet door onze partner installatiebedrijven.